Znajdź mnie na Facebooku

wtorek, 25 sierpnia 2015

COTTON BALL LIGHTS I ŻYRANDOL

W dzisiejszym poście coś do wnętrza. Pokażę Wam jaki zrobiłam żyrandol do sypialni niewielkim nakładem finansowym. Całkowity koszt materiału to ok 20 zł: 9 zł oprawka żyrandola, 9 zł lniany sznurek i 2 zł balon. Polecam balony okrągłe na gumce, wtedy żyrandol nie wychodzi jajowaty jak typowy balon :)

Całość wygląda tak :)



Pokusiłam się też o modne ostatnimi czasy cotton ball lights, które zrobiłam identycznie jak żyrandol, tyle że na małych balonikach i zamiast sznurka użyłam kordonków. 
W internecie znajdziecie całe mnóstwo tutoriali na wykonanie takich cotton ball lights. Bardzo ładne wychodzą też z bandaża czy gazy. Może następnym razem spróbuję ;)
Na lampkach choinkowych zasilanych bateriami zamocowałam 20 kordonkowych kul.
Tu zdjęcie podczas suszenia baloników.


Takiej wielkości kule.



A tak prezentują się na komodzie w dzień...




... w szkle...



... a tak w ciemności, na komodzie, schodach i szklanym kielichu :)




Kule są idealną alternatywą dla świec ;) Tworzą nastrój, są nietypową dekoracją i można układać je w różnych miejscach i różnych kombinacjach, włącznie z powieszeniem, np. na ścianie :)

Bardzo chętnie zobaczę Wasze cotton ball lights. Zdjęcia wklejajcie w komentarz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz