Znajdź mnie na Facebooku

niedziela, 29 września 2013

SZTYFTY SPIKE- ZADZIORRRRRNE ;)

Zmierzyłam się z maluchami. Od dawna chodziły mi po głowie i jak tylko dotarła przesyłka ze spike'ami zabrałam się za wyplatanie. Korzystałam ze wzoru Weroniki na sztyfty mini-spike.
Udało się! Sztyfciki są malutkie i bardzo urocze, ich średnica to 1,2 cm :) Jedne obowiązkowo zostają u mnie.
Pierwsze w kolorze brąz i zieleni. Przekonałam się do matowych koralików, dają piękny efekt razem z metalikami.  (Spike Dark Bronze, Matte-Color Iris Peridot, Metallic Iris Green-Brown i Cube 1,5mm Metallic Iris Brown)




Druga para w czerni, zieleni z brązem i matowym fiolecie (Spike Jet, Matte-Color Andromeda, Metallic Iris Green-Brown i Cube 1,5mm Opaque Jet)



Jeszcze zdjęcie rodzinne :)



No i kolejna para kwiatków. Moje osobiste w kolorze Inside-Color Lustered Crystal-Capri Blue Lined i Gumdrop Crystal Vitrail.







Już jutro wyniki GIVEAWAY'a :) Zostało niewiele czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz