Znajdź mnie na Facebooku

sobota, 14 września 2013

WAVED POPPY

Wzór Kerrie Slade na prześliczne kwiatki. Targnęłam się na niego i powstała bransoletka wraz kolczykami.



Wszystko by było ok, gdyby nie mój pośpiech w czytaniu tutoriala... doczytałam, że chodzi o 11o ale już nie, że o cylindryczne, pojechałam więc z roundami :D Ale muszę Wam powiedzieć, że kwiatki wyglądają bardzo realistycznie :) Przyznaję, że całość ciężka do sfotografowania, ale starałam się ;)
Kwiatki szyje się bardzo przyjemnie i na pewno jeszcze do nich wrócę.

Użyłam Gumdrop Crystal Sliperit i Toho Round 11o Silver-Lined Garnet, przepiękny kolor.
Długość bransoletki 18 cm plus zapięcie, kolczyki na długich biglach.





2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie Ci wyszło, popełniłam podobną wg tego schematu: http://uniquehandmadejewelry.blogspot.com/2013/08/srebrne-kwiaty.html i wiem, że jest baaardzo pracochłonna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ponad 7 godzin dłubania... Piękne są Twoje kwiatki, do srebrnych też się przymierzam, oczywiście po zakupie odpowiednich koralików TT;)

      Usuń